Yihaaa...Aktiviti Biasa Hujung Minggu sudah Kembali

Geng,

Aktiviti hujung minggu sudah kembali. Selepas melantak lemang, pulut, rendang dan macam-macam lagi ...sudah sampai masanya untuk bakar semua lemak-lemak tu dalam badan.

Minggu lepas aktiviti kayuh sudah bermula tapi banyak dilakukan dalam masa sendiri dan bukan berkumpulan. Ahad, 12-Okt-2008, Cikgu Sham, Saipol dan myself kayuh ke Putrajaya ikut route biasa. Mak oi! Memang terasa beratnya. Naik bukit malang pun dah terasa susah.

So minggu ni kita buat easy ride utk dapat balik fitness. Jgn over-push yourself, ikut pace sendiri. Aku dah beli Heart Rate Moinitor (HRM) so boleh la tengok fitness level aku dan compare prestasi untuk tiap minggu. Aku cadangkan kepada korang kalau boleh dapatkan Heart Rate Monitor satu supaya masing-masing boleh monitor progress.

19/10/2008 - Group Bro Brahim buat ride ke Bagan Lalang. Sesiapa yang berminat boleh ikut. Jgn risau sebab ada service car ikut. So kalau pancit boleh naik Pick-up track.


HRM yg aku beli : MSC-HR20

Faizol

3 comments:

Zaha said...

Berapa hinggit HRM tu?

Beskal Chap Ayam-CUBE said...

haaa dah pun ada soalan nya

Faizol said...

Aku beli kat Ipoh masa balik cuti Hari Raya. Aku dapat RM250. yang MSC-HR10 RM 200 tapi takde laps, Excercise profile 1 (MSC-HR20 boleh set 3 profiles)